Item code : 666803679

Onemart Household & Bedding*Apply Shop Coupon* [Carton Sale] TENA Tape / Pants Value M / L Adult Diapers


Customer Satisfaction

Sales volumn

800 Sold For 1 Year

Reviews

0 Reviews

Recommandation

98% 786 Recommended

Total Satisfaction

92% Satisfied

Product Price Delivery Service 100% 90% 90% 90%

Notice

Subject From Date
One Mart Return Policy Seller 2018-05-02
Country of Origin/Manufacture/Assembly Malaysia Condition New Product
Manufacturer
Product Barcode 666803679 barcode
Delivers From From Overseas (Singapore)
help
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7
All Ratings
옵션상세 검색

Customer Review (604)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Dec 07, 2021 goh*** (SG Singapore)
Highly Recommend Dec 05, 2021 pei*** (SG Singapore)
Highly Recommend Dec 03, 2021 iza*** (SG Singapore)
Netural Dec 02, 2021 jas*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 26, 2021 hua*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 25, 2021 418*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 25, 2021 lij*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 25, 2021 lij*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 25, 2021 lim*** (SG Singapore)
Highly Recommend Nov 24, 2021 lou*** (SG Singapore)

Item Q&A(15)

Status
Question & Answer
  • NOTICE

    One Mart Return Policy

    In which situations can I request for a return and shipping cost under Seller?
    a. Item was damaged/Item was damaged during shipping
    b. Wrong item was sent by the seller
    c. Wrong size/specifications
    In which situations can I request for a return and shipping cost under Customer?
    a. To change size/color

    Kindly take note below shipping info:
    1. Upon receiving your order, we will aim to deliver it to you by the next 24-48 hours.
    2. Do note that we do not accept any specific timing delivery request.
    3. you can track your parcel at www.qxpress.asia/eng/html/customer_tracking.html.
    4.A failure to provide a valid address will result in significant delays to your delivery and may lead to a failed delivery attempt.

  • Answered
    Question
    Lcheong 2021-11-23
    Answer
    Dear Valued Customer, we have taken note and we truly sorry for this inconvenience caused upon. Could you please provide us a picture of the AWB (the sticker attached on the parcel when reached to you)? So we can check with the warehouse team accordingly
    BuyWhat 2021-11-23
    Question
    I paid for 3 boxes. But only 2 were delivered today. Where is the 3rd box? My order ref: 344990833.
    Answer
    We have taken note and we truly sorry for this inconvenience caused upon. Could you please provide us some pictures of all the itesm that you've received along with a picture of the AWB (the sticker attached on the parcel when reached to you)? So we can check with the warehouse team accordingly
    Answer
    Dear Valued Customer, kindly avoid the previous message and regarding your order, as we have informed before, your order will be delivered with 2 carriers, due to weight restriction from the policy. For the other parcel is using J&T with tracking no: JT20213258307986. We hope for your kind understanding and have a great day ahead!
  • Answered
    Question
    dorizlow 2021-11-23
    Answer
    Dear Valued Customer, we have taken note and we truly sorry for this inconvenience caused upon. Could you please provide us a picture of the AWB (the sticker attached on the parcel when reached to you)? So we can check with the warehouse team accordingly
    BuyWhat 2021-11-23
  • Answered
    Question
    dorizlow 2021-11-23
    Answer
    Dear Valued Customer, we have taken note and we truly sorry for this inconvenience caused upon. Could you please provide us a picture of the AWB (the sticker attached on the parcel when reached to you)? So we can check with the warehouse team accordingly
    BuyWhat 2021-11-23
    Question
    Attached as requested.
    Answer
    Dear Valued Customer, we have taken note and may we know, is there any other AWB on the parcel other than the one provided on the picture attached above?
    Question
    No other AWB only that one I have just sent. Thanks
    Answer
    Noted on this and thank you for your confirmation. We will revert this to the relevant team right away for the shortage carton.
    Question
    Thanks and please update ASAP when the shortage will be delivered.
    Answer
    Sure, noted on this and you're most welcome
    Question
    Hi seller, have your relevant team revert back on the shortage of the 1 carton? Would appreciate if you could expedite ASAP and deliver by early next week.
    Answer
    Dear Valued Customer, currently we're chasing our warehouse team to proceed resend of the shortage carton to your orders the soonest possible.
    Question
    Hi seller, can you let me know when the shortage of 1 carton will be delivered to me. Im still waiting for it as it been dragging too long.almost a week already. I’m sure your warehouse don’t take that long to process for just a carton. Kindly advice ASAP.
    Answer
    Dear Valued Customer, we have taken note and apologies for kept you waiting. Currently, we're still pushing and chasing our warehouse team to proceed resend the shortage carton. Rest assured that we're working hard to ship out your order the soonest possible.
    Question
    Hi seller I’m still waiting for the shortage of 1 carton. Can please advice when you are going to send. If you are unable to do please make a refund and I can order from other seller. It’s far too long waiting, very inefficient in your relevant team.
    Answer
    We have taken note and currently we're still chasing them to proceed the resend of your shortage 1 carton. However, if you're unable to wait, you may raise refund on Qoo10 and they will proceed it accordingly. Once again, we truly sorry for this inconvenience caused upon
    Question
    Thanks for your reply, then I will wait and trust your assurance.
    Answer
    Sure, noted on this and thank you very much for your kindest understanding!
  • Answered
    Question
    Clov 2021-11-10
    Answer
    Private Inquiry
    BuyWhat 2021-11-10
  • Answered
    Question
    jgoh250673 2021-10-03
    Answer
    Private Inquiry
    BuyWhat 2021-10-04
    Question
    Private Inquiry
    Answer
    Private Inquiry
  • Answered
    Question
    A 2021-08-22
    Answer
    Hi dear valued customer, we truly sorry about this issue. We are currently checking with related team and investigate this issue, as per our system your order has been shipped out. Thus we will investigate this again closely. May we confirm that you are willing to wait for us to solve this issue? Once again we truly apologise for the inconvenience caused upon.
    BuyWhat 2021-08-23
    Question
    Please check and deliver.
    Don't take the easy way out thinking of cancel order and close the case
    Answer
    Well noted, we have informed our team and they are currently investigating this issue. Meanwhile, we will arrange another order to be send out soonest possible while awaiting our team investigating on this. We do apologise for the inconvenience caused, and we thank you for your kind understanding.
    Answer
    Hi dear valued customer, as per check your order has been delivered. May we check if you have received your order complete and safe? Thank you
  • Answered
    Question
    rossanna thomas 2021-04-29
    Answer
    Hi dear valued customer, we are sorry TENA Tape Value Adult Diapers size L currently unavailable.

    Apologies that we're unable to give estimation time for now as we're waiting our supplier to restock TENA Tape Value. Once stock is back we will update it in the listing. Thank you for your support.
    BuyWhat 2021-04-29
    Question
    Ok thanks
    Question
    Ok thanks
    Answer
    You are most welcome. Have a nice day!
  • Answered
    Question
    roslinechee 2021-03-15
    Answer
    Dear Valued Customer, our Tena products come from Malaysia. Thank you.
    BuyWhat 2021-03-15
    Question
    Pls b inform tat I do not wan made in Taiwan if u can assure urs r made in Malaysia I’ll buy fr u?
    Answer
    As we've confirmed earlier, please rest assured our Tena products come from Malaysia. You can get back to us if the item you received is different. Thank you.