[LIFE+] High Quality Step Bin 10L / 15L / 20L • 2 WAYS TO OPEN • Brown/Off White
1 items sold
Item code : 562464707 COPY URL

One Mart[LIFE+] High Quality Step Bin 10L / 15L / 20L • 2 WAYS TO OPEN • Brown/Off White


Customer who recommended this item
49 (Based on 25 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
One Mart Return Policy Seller 2018-05-02
~BULK ORDER~ Seller 2017-11-25
(Return/Exchange/Refund Policy) Seller 2015-05-13
more
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (25)

Show My List
Customer Photo Review board
May 23, 2019
tra*** (SG )

Highly Recommend good good good

good ,colour nice and fast delivery.

Type:20L Step Bin Brown (W|O Inner Basket)(+S$4)

+ Add this option
Jan 29, 2019
lin*** (SG )

Highly Recommend Item is okay

Simple and nice. Recieved in gd condition

Type:15L Step Bin Brown (W|O Inner Basket)(+S$2)

+ Add this option
Jan 09, 2019
kua*** (SG )

Highly Recommend plastic bags from supermarkets can fit into bin

plastic bags from supermarkets can fit into bin

Type:15L Step Bin Off White (W|O Inner Basket)(+S$2)

+ Add this option
Jan 01, 2019
pre*** (SG )

Highly Recommend Item received with thanks

Item received with thanks

Type:20L Step Bin Brown (W|O Inner Basket)(+S$4)

+ Add this option
Dec 27, 2018
ise*** (SG )

Customer Review (43)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Mar 12, 2019 jkl*** (SG SG)
Highly Recommend Mar 09, 2019 dal*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 03, 2019 joy*** (SG SG)
Netural Jan 02, 2019 rol*** (SG SG)
Highly Recommend Dec 27, 2018 cal*** (SG SG)
Recommend Aug 30, 2018 che*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 07, 2018 pit*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 13, 2018 est*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 06, 2018 ann*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 06, 2018 ong*** (SG SG)
Item Q&A(5)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE One Mart Return Policy Seller
NOTICE ~BULK ORDER~ Seller
NOTICE (Return/Exchange/Refund Policy) Seller
NOTICE (Usage of Order Tracking no.) Seller
34895215 Inquiry for the item from bab**** bab******* 2019-03-14 Answered
  Hi. When will the stock for 15L white be available?
 

[Re] Inquiry for the item from bab****
Dear Customer, it will be a few weeks for new batch

34279384 Inquiry for the item from Kat**** Kat******* 2019-01-08 Answered
  Hi, do you sell 20L step bin with inner basket? I couldn’t find the option of it.
 

[Re] Inquiry for the item from Kat****
hi,there is no inner basket.

32419734 Inquiry for the item from yeo**** yeo******* 2018-07-21 Answered
  Do you sell inner box for 15L?
 

[Re] Inquiry for the item from yeo****
Dear customer, we sell step bin together with the inner box or the step bin without the inner box. Thank you for your enquiry.

 

[Re] Inquiry for the item from yeo****
Hihi i ordered a 15L stepbin.

Can i topup for inner box? Attached is my order details

 

[Re] Inquiry for the item from yeo****
Dear customer, you parcel has been delivered to your place. Thank you for shopping with us.

31691576 Exchange jen******* 2018-05-08 Answered
  I just received the 15L and didn't expect so small, Can exchange to 20L one?
 

[Re] Exchange
Hi, yes we can exchange, but there will be a fee of $8 as we need to send someone to exchange and bring back to us. Is it ok?
Dear customer, please let us know if your parcel is still pending or if you have any questions. If you have already received your item, please update the status as "delivered'. Thanks
(May 23, 2018 22:12)

31547028 Inquiry related cancel and refund from luv**** luv******* 2018-04-23 Answered
  The inner part of the bin chipped off. Pls advise on the refund procedure.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from luv****
Hi. Sorry for the late reply. Has it been refunded already?

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from luv****
Nope. No one informed on the refund procedure. We have not used the item yet as well. Pls advise. We have been buying stuff from One Mart but this time round is really quite disappointing.

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from luv****
Hi, sorry for this. Please give us your order number for the bin. We will process a refund for you. Thanks

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from luv****
253776893

How wld the item be returned?

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from luv****
We have made the refund. Qoo10 will take up to a week to process. There is no need to return the bin as it is not cost-efficient for us to send someone to collect it and bring it back to us. Please dispose the bin. Thank you very much.

Policy & Notice