[Bundle of 4] Onwards Tissues Bathroom 3Ply Pure Pulp 3x10x200 s w free Lifebuoy Bar Soap
24 items sold
Item code : 667851217 COPY URL

[ ][Bundle of 4] Onwards Tissues Bathroom 3Ply Pure Pulp 3x10x200 s w free Lifebuoy Bar Soap

  • Price
    S$80.00
  • Benefits
    Payment Benefit
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • Arab Emirates
    • Austria
    • Australia
    • Belgium
    • Canada
    • Switzerland
    • China
    • Germany
    • Denmark
    • Spain
    • Finland
    • France
    • South Korea
    • Macau
    • Malaysia
    • Netherland
    • Norway
    • New Zealand
    • Oman
    • Ireland
    • India
    • Italy
    • Greece
    • Portugal
    • Qatar
    • Saudi Arabia
    • Sweden
    • Thailand
    • Turkey
    • United States
    • Vietnam
    • Singapore
    • Japan
    • Indonesia
    • Hong Kong
    • Taiwan
    • United Kingdom
    • Russia
    • Philippines
    Shipping RateOverseas Express

    Qprime - Free

  • Item Qty
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
34 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
100%
  • Product 100%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 100%/100%
  • Service 100%/100%

Notice

Subject From Date
One Mart Return Policy Seller 2018-05-02
~BULK ORDER~ Seller 2017-11-25
(Return/Exchange/Refund Policy) Seller 2015-05-13
more
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (16)

Customer Photo Review board
Nov 01, 2019
su_*** (SG )
Oct 30, 2019
Ben*** (SG )
Oct 19, 2019
hea*** (SG )
Oct 17, 2019
gra*** (SG )
Oct 16, 2019
kel*** (SG )

Customer Review (19)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 02, 2019 cyk*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 31, 2019 edw*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 25, 2019 fen*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 23, 2019 chu*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 22, 2019 cyl*** (SG SG)
Not Recommend Oct 17, 2019 jan*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 16, 2019 yok*** (SG SG)
Recommend Oct 15, 2019 cch*** (SG SG)
Recommend Oct 15, 2019 Alm*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 14, 2019 vic*** (SG SG)
Item Q&A(9)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE One Mart Return Policy Seller
NOTICE ~BULK ORDER~ Seller
NOTICE (Return/Exchange/Refund Policy) Seller
NOTICE (Usage of Order Tracking no.) Seller
36690503 Inquiry for the item from tin**** tin******* 2019-10-18 Answered
  May I check, Is your item 2-ply or 3-ply?
 

[Re] Inquiry for the item from tin****
Dear valued customer,

Thank you for contacting our customer support team. Yes, the item is 3-ply~

36667480 Inquiry for the item from ssc**** ssc******* 2019-10-16 Answered
  Received the lifebouy bar soap yesterday but came with only 1 pce instead of 10 pcs as advertised
Please refer to parcel pic below.
 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
Dear Valued Customer,

Thank you for contacting our customer support team. Each order has 1pcs of lifebuoy total 10 soap bar. Please kindly to check. Total 10 is one of the variant of the Lifebuoy soap bar.

36634995 Inquiry for the item from sck**** sck******* 2019-10-11 Answered
  Hi. Kindly answer my question on the missing free soap.Tks.
 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Dear Valued customer,

Thank you for contacting our customer support team.
please kindly provide us your cart number.

Thank you :)

 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Hi. My cart no is Cart No : 129949992. Tks.

 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Dear Valued customer,

please kindly provide us the picture items that you received.

Thank you :)

 

[Re] Inquiry for the item from sck****
I have unpacked the toilet rolls into my storeroom

 

[Re] Inquiry for the item from sck****
As requested

 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Dear Valued customer,

Please spare us some time to check and will getback to you.
Thank you :)

Dear Valued customer,

thank you for your patience to wait the information. we will check with our warehouse regarding to missing the free gift. friendly reminder that Total 10 Bar Soap is the name of the product, and the quantity only get one soap.


we do apologized for inconvenience caused.

Thank you :)
(Oct 14, 2019 16:51)

36634446 Inquiry for the item from sck**** sck******* 2019-10-11 Answered
  Hi. I have alreasy unpacked & stored the toilet rolls in my storeroom.
 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Dear Valued customer,

we are glad to hear that. thank you for shopping with us. :)

36634159 Inquiry for the item from sck**** sck******* 2019-10-11 Answered
  Dear Seller

I received the toilet rolls today but did not receive the free soap bars that are supposed to come with them. Tks.
 

[Re] Inquiry for the item from sck****
Dear Valued customer,

Thank you for contacting our customer support team.
we do apologized for inconvenience caused. please kindly provide us the picture items that you received.

Thank you :)

36630550 Inquiry for the item from ssc**** ssc******* 2019-10-11 Answered
  Received order pof Onward 3-ply toilet roll this morning by wife, however without the free Lifebouy soap bar
 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
Dear Valued Customer, 

Thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We apologize for the mistake. Please provide us a picture evidence of ITEMS you received. We apologize for any inconvenience caused.

 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
Pls refer to pic

 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
Dear Valued Customer,

Sorry for this shortage isse, we will process resend to you asap. Apologise for the inconvenience we caused you.

 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
Thks for yr quick response to solve this issue.

 

[Re] Inquiry for the item from ssc****
It is our obligation and pleasure, Please feel free to contact us if you have any more questions, comments, or concerns~

36582018 Inquiry for the item from alf**** alf******* 2019-10-06 Answered
  Your picture show is 2 ply. Confirm you selling 3 pky?
 

[Re] Inquiry for the item from alf****
Dear Valued customer,

Thank you for contacting our customer support team.
For this product [Bundle of 4] Onwards Tissues Bathroom 3Ply Pure Pulp 3x10x200 you will get :

Bundle of 4 x 3x10 rolls
1 pack is 3x10 rolls
Total 120 Rolls

Thank you. :)

36581543 Inquiry for the item from jes**** jes******* 2019-10-06 Answered
  One pack is 10 rolls, 3ply and 6000 sheets. Not 6000 ply, correct?
 

[Re] Inquiry for the item from jes****
Dear Valued customer,

Thank you for contacting our customer support team.
For this product [Bundle of 4] Onwards Tissues Bathroom 3Ply Pure Pulp 3x10x200 you will get :

Bundle of 4 x 3x10 rolls
1 pack is 3x10 rolls
Total 120 Rolls

Thank you. :)

 

[Re] Inquiry for the item from jes****
The packaging is green or purple colour? Do u have a picture of the packaging? The picture on the page is showing 2ply packaging so I am very confused.

 

[Re] Inquiry for the item from jes****
Dear Valued Customer,

The packaging is green. Please refer to attachment for your reference~

The new stock will be arrive on tomorrow, kindly place order soon as this is fast moving stock. Please let us know if you need further assist.

Policy & Notice